سپینودسپینود، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 27 روز سن داره

عشق کوچک زندگی ما

10ماهگی عشقم

1392/8/4 12:27
نویسنده : مامان جون
169 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزههههههههههههههههههههه دلم 10 ماهگیت مبارک باشه عسل مامان .ایشالله 100 ساله شی فدات شم .

عشقه مامان اومدم برات بنویسم این چند وقته چه کارایی یاد گرفتی . خیلی شیرین شدی فدای کارای قشنگت بشم من. یاد گرفتی خیلی خوشگل دست میزنی . تا برات دست میزنیم دستای خوشگل کوچولوت و میبری بالای سرت و نانای میکنی و تند تند خودتو تکون میدی من برات ضعف میکنممممممممممم به خدا .

کلمه هایی که میگی فدات شم :

بابا

بهههههههههه ( خوردنی که میبینی تند تند میگی به )

البته خیلی هم جیغ می کشیکلافه

همه جارو میگیری و میری بالا . از پله آشپزخونه عین فرفره بالا میری ولی نمیتونی فعلا پایین بیای .. خیلییییییییی خوب چهار دست و پا میری .

جدیدا دخترم یه دندون دیگه هم درآورده و البته آقای دکترت فرمودن 4تا دیگه هم در حال دراومدنهمتفکر.

خلاصه مامان روز و شب من با تو و به عشق تو میگذره . خیلی عاشقتمممممم.ماچ

تو این چند هفته انقدر مامانی و بابایی رو اذیت کردی که طفلکیا از دست شما آسایش ندارن امیدوارم وقتی بزرگ شدی قدر زحمتاشونو بدونی گلم....

عکسای خوشگلتم گذاشتم تو ادامه مطلب

همه میگن عشق یعنی

 

دوست داشتن ..اما  من میگم عشق یعنی یکی مثل تو داشتن...

قربونت برم که بابایی هرجا میره تو دنبالش میری

اینجام مامان یه خیار داد دست شما که آروم بشی

بعد خاله آزاده مهربون سریع خیارت پوست گرفت فقط مغزش بهت داد تا دلت درد نگیره(مرسی خاله مربونماچ)

مامان جونی اونشب فقط دنبال کاموایی بودی که پری خاله داشت باهاش برات سارافون و ژاکت می بافت

قربون شیطون خودم برم من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

خاله آزاده
4 آبان 92 14:04
عزیزم 10 ماهگیت مبارک


10 گل گلی تقدیم به سپینود گلم
اینم 10 تا بووووووووووووووووووس





خاله آزاده
5 آبان 92 10:42
بچه که بودیم...همیشه ادای آدم بـزرگـــارو در میاوردیم یکی بابا میشد...یکی مامان یکی خاله میشد...یکی عمـو پســرا سیبیل میذاشتـن ، اخــم میکردن و صداشونو کلفــت میکردن... دختـــرا یواشکـی آرایش میکردن ، کفشای پاشنه بلند مامانشون رو پاشون میکردن و چــادر سرشون میکردن... ولی حالا که بـــــزرگ شدیم...همـش تو خیالـه بچگــی دستو پا میزنیمو زل میزنیم به مانیتور و دنبال خـاطراتمون میگـردیم و میگیم... یـــادش بخیـــر... آآآآآه میکشیم... بعضی وقتا لبخنــد رو لبامون میشینه و با بعضی از خاطرات اشــکـــــــ تو چشامون جمـــع میشه... راست میگن زندگــی دو نیمــه س... آرزو...حســـــرت خاله جوووون آرزوهات دست یافتنی و حسرت ها از دل کوچولوت دوره دور... دوستت دارم
خاله آزاده
5 آبان 92 13:59
قیمتی ترین جواهری که می توانید بر گردنتان بیندازید ... دستان فرزندتان است.