سپینودسپینود، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 27 روز سن داره

عشق کوچک زندگی ما

بازم مریضی....

1392/8/11 12:20
نویسنده : مامان جون
158 بازدید
اشتراک گذاری

سلام قشنگمlove smileys

مامان فدات بشه که بازم مریض شدی عسلم،اون هفته یک کم آبریزش بینی داشتی و تک و توک سرفه می کردی بردمت دکتر که آقای دکتر گفت مریضیت جدیه و دچار برونشیت حاد شدی ،مامان برات بمیره که وقتی سرفه میکنی و با خس خس نفس میکشی کاری ازم بر نمیاد تا برات انجام بدم گل قشنگم

راستی مامانی آقای دکتر برات 2تا آمپول تجویز کرد که شد اولین آمپول زدن عشق من،امیدوارم وقتی بزرگ شدی از آمپول نترسی Tabaa پیکسل پیکسل (VGA) و داروهای پیکسل

الان تقریبا یک هفته است که مریضی جوجه کوچولوی من ولی هنوزم سرفه و خس خس سینه ات خوب نشده و من خیلی خیلی غصه میخورم زود خوب شو دخترم مامان خیلی نگرانته

راستی عکسای آتلیه ات رو گرفتیم با اینکه از کارشون راضی نبودم ولی خب عکسات بدم نشده قول میدم پست بعدی همشونو برات بذارم

خیلی دوست دارم فرشته کوچولوی من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

خاله آزاده
16 آبان 92 12:36
www.persianv.com/ekhtesasi/archives/007199.php#title=







مرسی خاله جون،ایشالا دخملم موهاش بلند بشه از این مدلا براش درست کنم

خاله آزاده
16 آبان 92 12:37
دیگه نبینم مریضیتو خاله جوووونم