سپینودسپینود، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 27 روز سن داره

عشق کوچک زندگی ما

مامان غمگین

1392/8/1 12:14
نویسنده : مامان جون
179 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دردونه مامان

عسلم دیدی از چیزی که میترسیدم سرم اومد باز شما عفونت ادرار داری

چندساعت پیش زنگ زدم آزمایشگاه گفتن عفونت داشتینمی دونی چقدر غصه خوردم از اون موقع

بازم وزن کم کردی و بی قراری، خدا کنه امروز بتونم از دکترت نوبت بگیرمچون دیشبم بدجور تب داشتی

مامان برات بمیره که تا یه کم جون می گیری دوباره مریض میشی،شاید من از خوب مراقبت نمیکنم عسلم

ببخش اگه مامان بدی هستم،بیشتر از همه دنیا دوست دارم

خدای مهربونم خودت از دختر کوچولوی من مراقبت کن

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

خاله آزاده
4 آبان 92 14:05
الهی هیچ وقت مریض نشی مریضی بره و دیگه برنگرده گلم
خاله آزاده
5 آبان 92 10:46
مهم نیست اکنون زندگی ام چگونه میگذرد، عاشق آن خاطراتی هستم که تصادفی از ذهنم عبور میکنند و باعث لبخندم میشوند مامانی غمگین نباش همه ی سختیها زود گذره و بی دوام مهم اینه که تو الان یه دخمل مهربون داری در کنارت که همه ی لحظات با اون بودن رو با دنیا عوض نمیکنی سپینود قشنگم بلا ازت دور بشه چشم حسود کور بشه