سپینودسپینود، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 27 روز سن داره

عشق کوچک زندگی ما

واکسن 18ماهگی سپینود

1393/4/4 14:51
نویسنده : مامان جون
142 بازدید
اشتراک گذاری

ماچ18 ماهگی سپینودم مبارک باشه.١.۵ ساله شدی گلم.ماچ

روز سه شنبه 3 تیر ماه 1393 بود ، صبح زود بیدار شدم (البته مرخصی گرفته بودم بخاطر واکسن تو) و تو هنوز خواب بودی .خواب  منم کلی استرس و دلشوره داشتم خلاصه ساعت 9 بود که بیدار شدی گلکم منم فوری بردمت حموم تا تمیز و مرتب بریم برا واکسن زدن بعد از حموم برات  شیاف زدم چون استامینوفن رو بالا میاری مجبور شدم از شیاف استفاده کنم

اول بردمت برای قد: 85 و وزن: 12 که دکتر گفت قد و وزن و دور سرت خوبه بعد رفتیم برای واکسن

اول دکتر هر دو واکسن رو زد که یکم گریه کردی بعد قطره فلج اطفال رو داد

 چون شیاف زده بودی زود گریت بند اومد و وقتی هم رسیدیم خونه کلی اینور اونور میرفتی کلی هم بازی کردی خداروشکر که زیاد اذیت نشدی البته بعضی ها میگن امکان داره یک هفته یا ده روز بعد عوارض نشون بده که امیدوارم اینطوری نباشه

سپینودم خیلی دوستت دارم خیلییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

 

پسندها (1)

نظرات (1)

خاله آزاده
9 تیر 93 11:35
آفرین به تو دختر قشنگم دختره ما شیره