سپینودسپینود، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 27 روز سن داره

عشق کوچک زندگی ما

جشن تولد یکسالگی

1392/10/25 11:27
نویسنده : مامان جون
2,127 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دل مامانhello-kitty ني ني شكلك

ببخشید که انقدر دیر اومدم تا وبلاگ شما رو به روز کنم ،سرم خیلی شلوغه عزیز مامان

جشن تولدت رو به خاطر مریضیت با چند روز تاخیر 12 دیماه خونه مامانی ناهید برگزار کردیم که همین جا من از طرف خودم و شما از مامانی و بابایی تشکر ویژه دارم و البته خاله آزاده و دایی سعید مهربونت که تموم زحمتای جشن شما به گردنشون افتاد.

خاله برات سنگ تموم گذاشته بود عسلم همه غذاها و دسر و تزئینات کار خاله آزاده است ایشالا برای نی نی خوشگلشون جبران کنیم

و از همه مهم تر یه تشکر خیلی خیلی ویژه از دختر گلم که تا ساعت یک شب مارو همراهی کرد من و بابا جونم دیگه .......

عکس خوشگلاتم در ادامه ......قلب

راستی مامان جون تم تولدتم کیتی بود امیدوارم وقتی بزرگ شدی خوشت بیاد عسلم

فدای خنده هات بشم ایشالا همیشه سالم و شاد باشی صدساله بشی عزیزدلم

ني ني شكلك

مامان جون عاشق خنده هاتم

 

 

 

 

 

 

 

 

دختر رقاص من

خانواده کوچولو ما

مامان شهناز (مامان بابا جون)و بابایی، عمو عماد و عشق مامان

مامان ناهید و بابایی اکبر(مامان و بابای مامان)

خانواده عمه پروین

دایی سعید و خاله آزادهماچ

مامانی باباجون

خاله محبوبه(خاله بابا جون)

خاله مامان که کلی هم برای شما بافتنی های خوشگل بافته (مرسی پری خاله)

دایی مامان

دخترم در حال فوت کردن شمع(قربونت برم که بلد نبودی فوت کنی)

اما نانای خوب بلدی رقاص من

تزیینات و میز شام

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان دیانا
29 دی 92 1:05
عزیزم تولدت مبارک.الهی صد ساله شی.به امید داشتن روزهای خوش بی پایان برای سپینود جون. خسته نباشی دوست هنرمندم.انشاالله سایه شما و باباییش همیشه بالای سرش باشه
مامان جون
پاسخ
مرسی سپیده جونم
خاله آزاده
6 بهمن 92 9:15
مامان جون
پاسخ
خاله جون خیلی دوست داریم ایشالا به زوذی زود برا امیرعباس جبران کنین