سپینودسپینود، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 27 روز سن داره

عشق کوچک زندگی ما

مریضی عشقم

1392/5/16 13:07
نویسنده : مامان جون
304 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل مامان

هفته پیش چهارشنبه جواب آزمایشتو گرفتیم که عفونت نشون می داد وقتی رفتیم دکتر گفتن شما باید بستری بشی عزیزدلمcloob (78).gifمن و بابا داشتیم از ترس و دلهره می مردیم، من که تو خیابون همش گریه میکردمcloob (10).gifنمی دونستیم چیکار باید بکنیم خلاصه اینکه باباجونت گفت نمی ذارم بچمو بستری کنن......

چون دکتر گفته بود باید آزمایشت تکرار بشه رفتیم خونه دایی سعید که نزدیک بیمارستان بود چندبار آزمایشتو تکرار کردیم
مردیم و زنده شدیم تا جواب آزمایش و سونوگرافیتو بگیریم که دکتر گفت فعلا آنتی بیوتیک بخوره تا 10 روز دیگه آزمایش مجدد....

هفته بدی داشتیم امیدوارم دیگه هیچوقت برات مشکل پیش نیاد عروسک مامان
totalgifs.com woopies gif gif 017.gif

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

خاله آزاده
16 مرداد 92 13:25
خاله آزاده
16 مرداد 92 13:32
برایت آرزو دارم که نور نازک قلبت٬ به تاریکی نیامیزد. که چشمانت٬به زیبایی ببیند زندگی ها را. چو باران٬آبی و زیبا بباری٬شادمانه روی گرد غم به دور از دل گرفتن ها. برایت آرزو دارم به تنهایی نیالاید خدا٬ این قلب پاکت را و همواره به دستانت بیاویزد چراغ راه خوشبختی. بدانی آنچه را اینک نمیدانی. برایت آرزو دارم سعادت را٬طراوت را٬ بهشت و بهترین بهترین ها را. عزیز روز های من خدا را می دهم سو گند که در قلبم برای تو خدارا آرزو دارم
مامان حدیث
30 مرداد 92 1:07
با یاد تو این ستاره ها رنگی بود این دفتر خاطرات من سنگی بود از درس کلاس عاشقی سهمم باز یک زنگ فقط دوری و دلتنگی بود .