سپینودسپینود، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 27 روز سن داره

عشق کوچک زندگی ما

نظرات (5)

مامان هدیه
22 تیر 92 12:04
ای جانم الهی همیشه با عفت باشی دوست عزیزم هدیه دخترم تو مسابقه نی نی شکمو شرکت کرده لطف میکنین کد 308 رو به 20008080200 ارسال کنین تا شاید به کمک شما برنده بشه؟ ازتون بی نهایت ممنونم اگه بهمون رای دادین حتما خبرم کنین تا برا تشکر خدمت برسم
خاله آزاده
24 تیر 92 12:24
سلام خاله جوووونی این یه شعر خاطره انگیزه واسه زمانی که ما نی نی بودیم..... یادش به خیر چون که خیلی دوستت دارم تقدیم به سپینود جووونم یه روز یه آقا خرگوشه رسید به یه بچه موشه موشه دوید تو سوراخ خرگوشه گفت آخ.......... نترس جونم کارت دارم من خرگوشی بی آزارم بیا از لونه ت بیرون نمیخوای مهمون موشه یواش اومد بیرون نگاهی کرد به مهمون دید که گوشاش درازه دهنش بازه ....... شاید میخواد بخوردم یا که باخودش ببردم پس میرم پیش مامانم آنجا میمانم مادر موشه عاقل بود زنی باهوش و کامل بود نگاهی کرد به خرگوش گفت به بچه موش نترس جونم این مهمونه مهمون خوب و مهربونه زود برو بهش سلام کن بیارش خونههههههه
خاله آزاده
24 تیر 92 12:34
راستی خاله جوووون قربونت برم با این عکسای خوشملت دست مامانی درد نکنه مامانیت عاشقته قشنگ بلا
مهتــــ❤ـــــاب مامان یلـــ❤ــــدا
30 تیر 92 13:44
عزیزمممممممم ماشالا به این دخملیه خوشمل و با حجاب
مامان پارمیس
2 مرداد 92 1:45
سلام چه دخملیییییی واییییییییی من عکسا رو از اینجا درست میکنم http://www.frametoy.com/photo-frame_1461-Orange-Flowers.htm