سپینودسپینود، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 27 روز سن داره

عشق کوچک زندگی ما

یه کار سخت

1391/7/1 9:05
نویسنده : مامان جون
163 بازدید
اشتراک گذاری

 انتخاب اسم

سلام عشق مامان. خوبی عزیز دلم؟

 از هفته پیش کم و بیش حرکتا و تکونات رو احساس می کنم و باهاش عشق می کنم خیلی حال می ده.

 برای اسمت هنوز به تفاهم نرسیدیم، اسمای کاندیدیمون اینان: آوا،یلدا(اگه اول دیماه دنیا بیای)، سپینود، البته من سارینا و نیکا روهم دوست دارم که اون دو تارو بابات کاملا رد کرده،کاش خودت می اومدی تو خوابمو می گفتی کدوم دوست داریزبان

خبلی مواظب خودت باش دلبرکم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان آراد(خاطره)
28 فروردین 92 19:07
سلام...تبریک برای مادر شدنتون... حس خیلی قشنگیه...امیدوارم به سلامتی نی نیه نازتونو تو بغل بگیرین... اسم هایی که انتخاب کردین خیلی قشنگن...امیدوارم اسمش هر چی باشه با نام نیک بزرگ بشه... پیش ما هم بیاین....خوشحال میشیم بیشتر با هم آشنا بشیم
azadeh
2 اردیبهشت 92 9:18
سلام خاله جوووووون بالاخره پیدات کردم وبلاگ قشنگی داری سپینود خانمی به مامانی بگو دوستش دارم پس زود زود به روز بشه خاله آزاده دوستت داره یه دنیا راستی خاله من اولین نظر رو دادم


دایی سعید جووووووووووووونی
2 اردیبهشت 92 13:47
سلام خوشگلم تولد تو هدیه خوب خدا بود . فرشته کولوچوی من دخمل مهربونی دوستت دارم ....


azadeh
21 اردیبهشت 92 11:51
لالا لالا گل ریحون
دوتا فال و دوتا فنجون
توی فنجون تو لیلی
تو خط فال من مجنون
لالا لالا گل خشخاش
چه نازی داره تو چشماش
پر از نقاشیه خوابت
تو تنها فکر اونا باش
لالا لالا گل پونه
گل خوش رنگ بابونه
دیگه هیچکس تو این دنیا
سر قولش نمیمونه
لالا لالا شبه دیره
بببین ماهو داره میره
هزارتا قصه هم گفتم
چرا خوابت نمیگیره؟؟
لالا لالا گل لاله
نبینم رویاهات کاله
فرشته مثل تو پاکه
فقط فرقش دوتا باله
لالا لالا گل رعنا
میخواد بارون بیاد اینجا
کی گفته تو ازم دوری ؟؟
ببین نزدیکتم حالا
لالا لالا گل پسته
نشی از این روزا خسته
چقد خوابی که میشینه
تو چشمای تو خوشبخته
لالا لالا گل مریم
نشینه تو چشات شبنم
یه عمره من فقط هرشب
واسه تو آرزو کردم
لالا لالا گل پونه
کلاغ آخر رسید خونه
یکی پیدا میشه یه شب
سر هر قولی میمونه
لالا لالا گل زردم
چراغارم خاموش کردم
بخواب که مثل پروانه
خودم دور تو میگردم


تقدیم به سپینوده خاله