سپینودسپینود، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 27 روز سن داره

عشق کوچک زندگی ما

درد دل

1392/4/12 9:01
نویسنده : مامان جون
125 بازدید
اشتراک گذاری

آقای پدرniniweblog.com! در کمال احترام خواهشمندم اینقدر لب و لوچه ی غیر پاستوریزه ،و سار و سیبیل سیخ سیخی آهار نشدتون را به سر و صورت حساس من نمالید !

خانوم مادرniniweblog.comجیغ زدن شما هنگام شناسایی اجسام داخل خانه توسط حس چشایی من نه تنها کمکی به رشد فکری من نمی کنه، بلکه برای شما هم مضر است!!!

لازم به ذکر است که سوسک هم یکی از اجسام داخل خانه محسوب می شود!نیشخند

 مادر محترم! شصت پا وسیله ای است شخصی که اختیارش رو دارم! لطفاً هرگاه سعی در خوردن شصت پای شما نمودم، گیر بدهید!

آقای پدر! هنگام دعوا با خانوم مادر، به جای پرت کردن قابلمه و ماهی تابه به روی زمین، از چینی های توی کابینت استفاده نمایید!

 اکشن بودن دعوا به همین چیزاست!خانوم مادر! از مصرف هله هوله ی زیاد پرهیز نمایید! ااین عمل نه تنها برای سلامتی شما خوب نیست،بلکه موجب می شود که من بنده خدا هم هوس کنم!!!!!!!

آقای پدر! کودکان توانایی کافی برای حفظ دستشویی خود ندارندو این توانایی هنگامی که شما شکم مرا “پووووووف” می کنید به حداقل می رسد! الان بگم که بعد شرمنده تون نشم!niniweblog.com

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

خاله آزاده
12 تیر 92 13:05